Khamis, 2 Februari 2012

JALAN2

hampir 11 tahun mendirikan rumahtangga..inilah kali kali pertama aku menjejakkan kaki ke bukit broga..yg tak berapa jauh dari rumah MIL...dah nasib dapat en.somi yang tak suka berjalan ni...kita layan gambar dulu...

























2 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

Oh ada macam2 juga atas tu ek? Ingat takde apa. Cuma tempat para pendaki melihat matahari terbit... ngeeee

ieda79 berkata...

saya dulu pun ingat tempat tu hanya ada pokok dan semak samun..
mungkin YB tak tau mak mertua saya chinese..jadi tempat sy pergi tu ada tokong..mcm2 ada kat sana...