Jumaat, 24 Mei 2013

... impian @ kehendak

salam sejahtera..



setiap rezeki itu sudah ditentukanNya.itu saya tahu.. noktah.


 impian+kehendak= kuat berangan :)

angan-angan saya...

1- nak pergi 'obesee' main salji....tapikan,saya tak tahan sejuklah..awak -awak pernah main salji tak?...best tak?


....gambar google

2- dulu-dulu masa kanak-kanak ribena...kat rumah ada satu globe..dalam tu ada ikan..saya geram tengok benda tu..nak goncang-goncang je benda tu...tapikan, mak saya tak bagi main..boleh tengok je..nanti besday saya..awak-awak nak bagi saya hadiah macam ni pun ok je...comelkan?!

...gambar google

 3- antara hobi saya yang baru..suka klik-klik... belum mampu untuk menggapainya..ishk..ishk..

...gambar google


4- yang ni pun... putih mata tengok 'rega'nya..platinum...macam mylucky cakap...saya keras kepala macam platinum titanium..heheehe..adakah patut dia cakap macam tu :P
sweeeet..sangat...kan?!...kan?!


...gambar google



5- ......teringin naik benda ni
jangan ketawa ok?!  :P


...gambar google
6- saya suka buku... bestnya dekat rumah ada macam ni..jom kita lepak kat sini :)




notahati: insyaAllah ..saya bersyukur dengan apa yang saya miliki sekarang..cuma..kadang-kadang..saya terleka dengan syurga duniawi ini..betulkan saya..tegurlah saya.. ketika saya salah/alpa :)

~ pastinya...yang saya teringin sekali ~..moga Dia menjemput saya kerumahNya..amin.

3 ulasan:

noor safari berkata...

assalamualaikum kak ida..kenal x?hehehe..oh k.ida teringin nk main salji kt oversea ya..moh kita g snowworld genting highlands..sane pun ada salji..tp x ori le saljinya..hihihi

ieda_nms berkata...

noor > eh...eh.. alamak!... malu saya :)
...terima kasihlah sudi baca blog yang merapu ni...meh, jom kita naik genting ;)

QasehnyaRania berkata...

jom p genting je la.hihi


meh tgk ni
http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/pemilik-halal-cheese-powder-dan-pure.html