Rabu, 10 April 2013

Jom semak...jom mengundi! : PRU 13 ( 5 mei 2013)

salam sejahtera
Raya dah  dekat..opss pilihanraya.. hehe..suspen aje..dah buat keputusan?..adakah anda masih setia? @ ingin beralih angin?...jawapannya..undi anda adalah rahsia :))

Anda dah semak? Jom kita semak dekat sini
Buat pertama kalinya,saya akan mengundi di negeri Selangor...


sukar juga nak buat pilihan...saya ni tengah duk kaji sini kaji sana..baca sini baca sana..masih juga belum ada keputusan..walaupun peratus pilihan untuk A dah ada..namun selebihnya masih lagi dicari...wajar ke saya pilih A?..
kalau dulu mungkin dengan senang hati saya akan pilih yang itu .. awak-awak semua masih setia ke?.. awak-awak semua pilih berdasarkan apa?..parti?calon?.@ sesuka hati aje :)

Buatlah pilihan yang bijak.. selamat mengundi !

notahati: siapa orang kuat parti A , B , C @ D..  kenapa saya perlu memilih parti anda?..mailah berkempen kat saya ni :))

Tiada ulasan: