Khamis, 2 Mei 2013

saya suka klik :)

salam sejahtera.

Minggu lepas kami sekeluarga pulang ke kampung saya..Dapat berita abang saya masuk hospital...jadi kami pulang dengan mengejut ..ikutkan hujung bulan mei baru balik ke kampung..semoga beliau cepat sembuh..

Dalam pada pulang ke kampung sempat juga menjelajah beberapa buah daerah kat pahang tu... kampung di Maran... abang duduk di hospital di Temerloh..lepas tu menghantar ibunda ke Kuantan...Jadinya minggu lepas kerja kami mengukur jalan..sambil-sambil tu,seronok tengok tepi-tepi jalan dengan perang poster,bendera..maklumlah nak mengundi ni.. gambar yang tu anda kat sini

jom kita tengok apa yang menarik perhatian saya ...

kejadian yang berlaku ketika perjalan pulang ke kampung..alhamdulillah kejadian ini berlaku sebelum kami lalu di sana..alhamdulillah tiada kenderaan lain yang turut terlibat.. treler pecah tayar.,betul2 stop di tengah jalan di jalan mendaki(bukit)
terserempak dengan pelangi...subhanallah..
kawasaki ninja motor club...berselisih pula dengan mat/minah motor .. otw dari kuantan..terserempak lagi mereka di RnR temerloh..
jalan selepas tol karak..


notahati: saya suka klik sana klik sini..saya pakai kamera phone cap ayam je... teringin nak kamera yang 'bling'..yang sesangat mahal tu.. tak dapat yang tu, yang tak berapa mahal pun saya ok je :))

Tiada ulasan: