Isnin, 10 Jun 2013

adik dah besar :)



Semalam adik  ambil kotak kokokrunch dan gunting..adik minta mama buatkan bintang...dengan gigihnya mama gunting..dah siap ..mmm..ada 4 bucu je yang mama buat..oklah..adik bukannya perasan...mama bagi pada adik...adik tengok..belek-belek..mama tengok adik macam pelik je...kenapa adik?mama tanya...ini bukan bintanglah mama..bintanglah tu...bukan!..habis tu bintang macamamana?... ini shuriken! kata adik...adoi!..pedih!!..kan!.. bila kat atas tu adalah abang-abang..shuriken pun adik kenal! :)

google punye.... shuriken..yang tengok kartun naruto mesti kenal..
 
..mama buatkan bintang yang lain pulak...1..2..3..4..5 buju..siap...yang ni baru betul bintang...terima kasih mama!

...pun google punye...



10 JUNE 2009---------> 10 JUNE 2013....adik dah 4 tahun.

 " HAPPY BIRTHDAY "

...anak mama dah besar rupanya..mama tak boleh kelepet da.. :)

...moga adik menjadi anak yang solehah.. ~amin~









notahati: mama tak sempurna..apa yang mampu mama buat, adalah mendoakan agar anak2 mama semua sentiasa dijaga olehNYA..

4 ulasan:

noor safari berkata...

Happy birthday sara..sekejap je sara dh 4 thn ya..

ieda_nms berkata...

terima kasih acik noor

..mmmm dah besar dah pun :)

QasehnyaRania berkata...

hapy besday :)

*saya pon tak tahu kak, kanape.

* xpa .thanks tau sebab join

ieda_nms berkata...

Qaseh > terima kasih... mungkin ada yg tak kena dgn blog saya kot?...saya nak menggodeknya tak taulah pulak..sebab tak pandai sangat...dah puas cari kat mana salahnya...ada cadangan tak?