Ahad, 10 Februari 2013

Happy Chinese New Year : tumbuk sambal ?!!

Assalamualaikum

Apa punya peliklah tajuknye...sebelum tu, selamat tahun baru cina buat yang menyambutnya..dah kahwin dgn apeks ni..aku pun sambut jugalah...banyak betul raya aku ni...hehee
entri yang pendek ini nak aku kongsi cerita..makan besar kali ini mak mertua buat steambot...sedang menyiapkannya,ada permintaan dari apeks..dia nak sambal belacan...aku tanya,sambal belacan tu nak makan dengan apa?..mana ada nasinye..apeks cakap nak makan dengan steambotlah...aku dah garu kepala..ada ke orang makan steambot dengan sambal belacan?...

aku , sambal & kain batik @ rumah ibu mertuaku :)
nampak tak sambal belacan aku??...kat situ terselit juga udang masak cheese kegemaranku..
siapa belum kahwin angkat tangan!!...nah ambik ni  ;)

2 ulasan:

al -lavendari berkata...

Assalamualaikum.

Terima kasih kerana sudi singgah dan mengucapkan selamat hari lahir kepada saya.

ieda79 berkata...

sampai ke sini,pakcik sampaikan ucapan terima kasih..sama2 pakcik...terima kasih sebab pakcik sudi menjenguk ke sini :)