Selasa, 26 Mac 2013

mimpi

imej google



semalam saya dapat jawapan, namun ianya melalui mimpi.....saya nak tanya terus kat awak, saya segan..maklumlah saya ni pemalu :)  .. awak rasa, awak tahu tak saya cakap mengenai awak?... saya suka tengok orang bahagia..gembira.. senang...tenang... 
saya suka tengok awak dengan dia yang dulu tu...tapi,jawapan yang saya dapat dalam mimpi tu, sedikit mengecewakan....mimpi mainan tidur..itu saya tahu...kadangkala mimpi itu datangnya dariNYA...jadi kena pandai menilai.. bukan saya tak suka dia yang baru..... awakkan 'somebody'..jadi, saya harap biarlah orang di sisi awak tu, sesuai dengan awak yang 'somebody' tu.. ishk..ishk..memandai -mandai je saya ni kan? :)

 ~ namun yang pasti, DIA jugalah penentu segalanya..

notahati: saya doakan, agar awak mendapat yang terbaik dalam hidup awak~amin..

Tiada ulasan: