Jumaat, 29 Mac 2013

bulan penuh @ bulan mengambang?



salam sejahtera..

salam jumaat..nak bertazkirah,rasanya tak layak..masih banyak dan perlu saya perbaiki diri dulu...walaupun sebesar zarah pun pengetahuan yang ada..jangan lokek untuk berkongsi..sentiasa ingat Allah di dalam hati....tak kira di mana..buat apa...hati sentiasa mengingatkanNYA...
(sekadar berpesan..buat diri saya jua)


semalam ada sesiapa lihat bulan tak?... bersinar-sinar... tak tahu pun semalam bulan penuh.. rakan di fb ada bagitau tentang bulan penuh semalam.. itu pun dah tengah malam baru perasan..apalagi duk ngintailah.. tau pukul berapa masa tu.. 12 tengah malam!...jaga!..jaga!..malam jumaat dan bulan penuh mengambang..mulalah nak mengaitkan dengan hantu kak limah... p tengok sorang2 ke?..taklah suh apeks temankan.. hahaa... saya ni darah gemuruh penakut  ... subhanallah cantik sangat.. dengan bintang yang banyak dan berkelip-kelip ..pastukan ada awan .. ha! awan ni macam bagi saya gerun.. nampak cam cerita seram tu.. oleh kerana ada apeks kat sebelah takdelah gemuruh takut sangat.. romantika lagi... banyaklah romantika...apeks duk pasang ubat nyamuk, adalah!...

 nak ambil gambar, saya takdelah pula kamera berkuasa tinggi tu.. setakat kamera handpon cap ayam tu adalah.. jadi saya biarkan ianya berlalu..dengan ingatan yang saya simpan... 

gambar kat google.. sekadar santapan mata

notahati: terima kasih buat teman yang sedar kewujudan dan baca blog ini ;)

Tiada ulasan: