Sabtu, 30 Mac 2013

dah tumpul...



salam sejahtera

perasan tak?..saya dah tukar header baru..buat semalam..2-3 pagi juga baru siap..masih lagi kurang..saya masih kena belajar...dah siap tunjuk kat apeks..'dah bolehlah tu!'..cakap dia... mmm.. boleh je ke?... sambung dia..'oklah..lepas tu boleh tulis novel pulak..'..uh.uhkk...terbatuk pulak dengar...nak disuruhnya tulis novel...Oooo dia tahu rupanya ..dulu-dulu, saya ada tulis cepen...buat sajak... takdelah pandai sangat..saja suka-suka... masa tu saya sekolah menengah(kain hijau)...lepas tukar sekolah menengah(kain biru)...saya stop tulis cerpen..sajak tu adalah sikit-sikit.. pelik juga bila diingatkan..kat sekolah kain biru saya ambil sastera..pasal apa saya saya tak sambung tulis cerpen ye?..ntah saya pun dah tak ingat lagi..
sekarang saya lebih suka membaca...nak menulis macam dah tumpul pensel ni...
nak buat sajak pun berpinar mata....

lagi satu saya punya tangan ni ada sikit-sikit seninya..hahaa..seni sangat!...suka conteng-conteng.. macam gambar kat bawah ni...


itu dululah..sekarang ni..dah keras tangan ni...cuba buat semula..tapi rupa dah jadi lain..bakat menconteng dah menurun kat anak dah..nanti saya rajin saya tunjuk..
awak-awak..kalau ada bakat apapun..jangan di simpan sentiasa asahnya..
kalau tak asah jadi macam saya..tumpul.


notahati: awak-awak mesti lagi hebat dari saya kan?!  :)

Tiada ulasan: