Selasa, 4 Disember 2012

bola oh! bola..

Assalamualaikum.

Sila ketawa :D ... Aku nak cakap pasal bola.  Bola itu bulat...hehehee...Ada yang nak kena ketuk kepala..Semua dah taulah!..Bergurau senda di hari raya :)) .. gamoknye(loghat org pahang, trasnnye;agaknya..) ada yang berdouble  nak kena ketuk ... meleret-leretlah pulak..sila jangan marah..  ;)
 Cerita pasal bola ni..maklumlah sekarang ni demam bolasepak.Piala AFF sedang berlangsung.Tak ingin sebenarnya bercerita pasal bola ni..zaman aku minat bola dah lepas.. tetiba bersemangat nak tengok balik..itu pun sebab anak-anak....
aku, kalau tengok bola teruk beno rupenye..sebab tu kalau boleh nak elak je,kalau ada live bola kat tv.. malu ah..anak-anak tengok rupe mamanye masa tengok bola.. lagi satu tebiat aku ni,bukan jantung je berdebar..
asal berdebar, rasa sampai ke perut..memulas-mulas perut ni aku rase..Lebih kurang macam korang rase kot.. yang memang betul gila bolalah agaknye macamana rupe dia orang..Aku lagi kesian kat penjaga gol tu..tahap kedebarannye memang tahap maksima kot...kalau aku dok kat keeper tu..dah muntah hijau agaknye.. sebab tu kalau dah kalah jangan kutuk je tau.. tak baik!...

Minggu ni Malaysia akan bertemu Thailand.
Harap Malaysia buat yang terbaik----> untuk menang
Apa pun, macam aku cakap tadi.. bola itu bulat..ko faham?!




 Jom tengok aksi bebudak yang xcited tengok bola
adik yang xcited tengok bola..gol!!!

punyalah xcited bersorak sampai semput angah ni.. ( ..gambar lama ni..jumpa gambar ni je si angah pakai baju bola.)

budak yang paling minat bola.. 'abang tengok bola ke, bola tengok abang ni?'
 AUMMM!!!  :D


Tiada ulasan: