Sabtu, 5 Januari 2013

Jom join ' Back to School Photo Contest '

Assalamualaikum.

Macam inilah bila dah terajin berjalan-jalan di blog orang..terserempaklah pulak dengan peraduan(blog contest)  .. anjuran brother EqbalZack

Nak masuk tak nak masuk?.. contestnye senang sangat!.. " Back to school Photo Contest" .. dah kebetulan pulak .. ada gambar anak2.. masuklah..mana tau ada rezeki dia orang :)
Kalau ada yang nak turut serta contest ni singgahlah kat sini..

 Nama budak ni Muhammad Syamil Sew .. tahun ini angah masuk darjah 3..gambar ini diambil sebelum angah ke sekolah (sila abaikan lukisan seni di dinding ye!..maklumlah anak2 terlebih kreatif :) semangat betul tengok gambar angah yang mengontrol macho sambil mengembang idungnye.. hehee ..maklumlah..inilah tahun pertama dia di lantik sebagai pengawas sekolah..tentulah semangat nak ke sekolah sangat berkobar-kobar..

Dah bila ada angah adalah abangnye..tak letak gambar abang nanti di katakan pilih kasih pulak ..

Lagi sekali sila abaikan lukisan abstrak di dinding tu :)
Ini gambar abang @ namanya Muhammad Syakir Sew.. ni gambar abang sebelum ke sekolah pada hari pertama..menikmati sarapan kegemarannya..tahun ni abang dah masuk darjah 5..dah besar anak mama.. harapan keluarga..moga abang menjadi contoh yg baik buat adik2nya..
 
Anak ada 3 ..nak letak si adik yg bongsu join contest tak layak pulak..si adik tak ke sekolah lagi..dah nak masuk 4 tahun, mama tak menyekolahkan lagi ke tadika.. adik sekolah kat rumah je dulu..adik jadi murid..mama jadi cikgu!.. hehe..
 
Inilah adik Nur Maisarah Sew.. gambar ni masa adik setahun..disuruhnya mama masukkan gambarnye juga..terjumpa pulak gambar lamanya masa memakai baju sekolah abangnye.. kira gambar mengikut temalah ni..
 
Tamat sudah :) 



    
 



2 ulasan:

hasrul hassan berkata...

As-Salam. Semoga berjaya dalam kontest ini ... err memang pengawas semua sekolah rendah pakai baju biru yer?

- www.hasrulhassan.com

ieda79 berkata...

hasrul > waalaikummussalam..terima kasih..oh! pengawas sekolah kebanyakkan sekolah pakai baju warna biru..kecuali pengawas perpustakaan..ada bermacam warna..